Tuesday, November 23, 2010

NDZ

thanks a lot to my fren sya coz memperkenalkan product nih... mula2 takut gak suddenly after try a few weeks it works. my skin much more better. mula2 pakai muka merah2 n gatal2 skit... mengelupas pun tk sgt... then after 2 weeks merah2 tuh semakin reda. dulu my skin ader ruam2 kecik but now ruam tuh almost gone. when i touch my face rase almost smooth je.

but the only thing that i worried is my face become more putih... errr takut putih sgt lah pulak huhuhu ader org suke muka putih but im not that suke kalau muka putih sgt nnti takut nmpak pelik lak... hmmmm well next week will be 1 month so tunggu tgk keadaan kulit ok ke tak.. rite now im period so jerawat kecik2 naik skit nk tunggu abes period hopefully all the jerawat will be gone

but problem oily skin not really solve yet. dont know what to do to overcome the prob... someone help me plss!!!!

No comments:

Post a Comment